**five after five**



after my 5 deals breaker post,
my queen decided to name her mini-album FIVE...

do you think it's a coincident?

NO!

WE THINK ALIKE...perasan? *I KNOW*
just allow me la thank you...

SO NICE OF YOU...

i've been thinking alot recently, after listening to her new song...
from there i come out with my own thoughts...
and i have this habit...
i write in down...like poem bah...
in mandarin TEEHEE...

清清淡淡的谈笑风声。
单纯一味的为了守护大家开心而活的日子,
在这不经意到来的季节 敲醒了大家的回忆
那时累积的爱,今天开花结果了吗?

不敢狂言自大的话语 是想静静的看着
心爱的你 对我细说你想要的梦想
就是这样
你陪我 我陪你
在这片天空走下去

仰望你的笑容后 让我只能害羞的望着地上
你说我啊
为何这样傻傻的
那是因为你不知道 我对你的感觉 让我愿意
和你傻傻地和你追逐在这没有答案的世界
是自己无可否认 在你的身边 没有答案的幸福

不敢狂言自大的话语 是想静静的牵着
你那快不属于自己的那双手
就是这样的自己 傻傻让回忆陪伴吧?
心里的话 就这样躲开你 影藏在最爱的回忆吧?

Beloved- Ayumi Hamasaki
enjoy^.^




Comments

Popular posts from this blog

**ものがたり **

** 练习 **

**another Level of your...岁月`**